Wednesday, November 28, 2012

<< Disebalik T-ARA - Don't leave, 티아라 - 떠나지마, Music Core 20120707 >>

Bismillah

Assalammualaikum


petang yang sangat bosan. aku mula geledah apa yang ada dalam hardisk kesayangan. hardisk ni famous dari tuannya, sumpah sekalipun tak lekat kat aku. baru orang pulang adalah orang lain nak pinjam pulak. aku tak kesah pun sebab memang agak kesian kat dia lah. aku tak hadap dia sangat pun. HAHA.

teringat aku ada suruh orang masukkan Running Man, usha jap ah, seriously aku dah lama retired follow RM ni. busy lah katakan =P click folder " From Apis Kacak Bergaya ". kenapa nama folder camtu? ha. mohon tanya mamat senget yang tergolong dalam salah sorang peminjam hardisk aku tu =_=

scroll sampai bawah. tetiba nampak  [ T-ARA - Don't leave, 티아라 - 떠나지마, Music Core 20120707 - YouTube ] . T-Ara girls group pertama aku minat okay sebelum kenal SNSD, SISTAR, makstar bagai. haha. so kompem ah aku dah tau lagu dia kan. aku macam "err perlu ke masukkan benda alah ni sekali?"

bila nak off balik lattop, taktau kenapa aku macam terpanggil-panggil nak buka mv tu. so, CLICK !







mula-mula aku macam, "err awat pelik sangat eih permulaan mv T-Ara ni? parody ke apa?" tapi yang peliknya aku makin excited nak teruskan tengok bukan makin meyampah. BAM! tersentap hati! waktu tu aku hanya terfikir, just why? why only now i realize it? kenapa ya baru sekarang aku terdetik nak membuka folder tu? dan kenapa baru sekarang aku berminat nak click mv tu?

semua perkara yang diperkatakan oleh dua perceramah di atas adalah antara yang selalu aku terfikir sepanjang cuti ini. Ya Allah, perancanganMU... ='(  oh ya, dengan itu aku nak berterima kasih sesangat kepada saudara Hafeez Hidayatullah atas pemberian ini ya.

ceq tak tau lah apa tujuan sebenar hg masukkan bende alah ni, nak perli ke, test ke, tak sengaja ke, sengaja ke, saja-saja ke, yang pasti point tazkirah-tazkirah di atas sangat "masok" sehingga tersentuh hati comel aku ni. "hujan" terus kat luar tau tak time tu? ahhaaa. terima kasih saudara. bila-bila free singgah Arau nanti jangan lupa tapau ice-cream satu EH? =D



2 comments:

Unknown said...

ahahaha...
wei...mmber tu bg ksdaran la tu...
hahaha...ak tbik kt budk tuh...
mnarik jgk...nty ak nk wt cmtu jgk lah kt budk2 nh...hahahaha..
n..u know me...hahaha..
chow...

||fatin syahira|| said...

hahaaghhah